لپ‌تاپ ۲ در ۱ چیست؟

لپ‌تاپ ۲ در ۱

لپ‌تاپ 2 در 1 به چه معناست؟

یک کامپیوتر 2 در 1 که همچنین به نام‌های «لپتاپ هیبریدی، تبلت ۲ در ۱، لپتاپ 2 در 1، لپ تاپ جداشدنی، laplet، tabtop و تبلت لپ‌تاپشو» هم شناخته می‌شود ، یک دستگاه قابل حمل است که قابلیت ها و ویژگی های هم تبلت و هم لپ‌تاپ را دارد.

لپ‌تاپ ۲ در ۱ بخریم یا نه؟

لپ تاپ های 2 در 1 به این دلیل ارزش خرید دارند که سبک هستند ، دارای صفحه نمایش لمسی هستند ، لولاهای برگشت پذیر دارند و برخی از آنها دارای قلم هستند. اگر به این امکانات نیاز دارید ، یک لپ تاپ 2 در 1 کاملاً ارزش دارد. برای کارهایی مانند کار در دفتر ، گشت و گزار در اینترنت یا تماشای فیلم ، لپ تاپ های 2 در 1 عالی هستند.

چه فرقی بین لپتاپ صفحه لمسی و لپ تاپ 2 در 1 هست؟

لپ تاپ با صفحه لمسی، صفحه کلیدشان مثل یک لپ تاپ معمولی بهشون متصل است ولی در لپ تاپ قابل تبدیل (هیبریدی) 2 در 1 – صفحه کلید جدا می شود که تبدیل به یک تبلت میشود.

آیا لپ تاپ های 2 در 1 برای دانشجوها هم مناسبند؟

کارایی، قابلیت حمل و قابلیت انعطاف پذیری در یک لپ تاپ 2 در 1 جمع است. در بسیاری از موارد خیلی کاربردی هست و به درد دانشجو ها و دانش آموزان هم میخورد.

آیا لپ‌تاپ های 2 در 1 برای بازی مناسب است؟

بله با این دستگاه ها هم میشود بازی کرد ولی معمولا این مدل ها به دلیل اینکه کارت گرافیک مجزا ندارند برای اجرای بازی های سنگین و پر حجم مناسب نیست ولی برای بازی های ساده کاملا کاربردی است.

آیا نمی توانید برای نوشتن مقاله و تماشای فیلم ، بین تبلت و لپ تاپ انتخاب کنید؟ یک لپ تاپ 2 در 1 به شما هردو امکان را می دهد ، به معنای واقعی کلمه بهترین هر دو گزینه است .

اکنون می توانید لپ تاپ های 2 به 1 را با کیبردهای جداشدنی یا لپ تاپ هایی که 360 درجه باز می شوند ، انتخاب کنید. و بیشتر لپ تاپ 2 در 1 ها دارای ویندوز 10 هستند که به طور ویژه برای صفحه نمایش های لمسی طراحی شده اند.

لپ‌تاپ ۲ در ۱

لپ تاپ هیبریدی برای کیا مناسبه؟

چه برای کار و چه بازی، بهترین لپ تاپ های 2 در 1 (هیبریدی) ابزار عالی برای این اهداف هستند. این لپ‌تاپ‌ها با توجه به طراحی همه‌کاره خود که در قالب یک دستگاه می‌توانید همزمان یک لپ‌تاپ کلاسیک و یک تبلت را داشته باشید، به شما اجازه می‌دهند کارهای روزمره خود را با بهره‌وری بالا انجام دهید و همچنین پس از کار برای سرگرمی بازی کنید یا یک فیلم ببینید.

لپ‌تاپ ۲ در ۱
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *