لپ‌تاپ استوک بخریم یا نه؟ چرا نو نخریم؟

خرید مستقیم لپتاپ استوک

امروز با توجه به شرایط ویژه‌ اقتصادی و دلاری در ایران و کاهش قدرت خرید مردم، خرید محصولات و وسایل الکترونیکی ممتازِ به کاری دشوار مبدل شده که تنها طبقه های پردرآمد جامعه توان آن را دارند. به همین دلیل بازار محصولات الکترونیکیِ دست دوم و استوک بیش از پیش رونق گرفته، که می‌توان از لپ‌تاپ استوک به عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای وسایل الکترونیکی نام برد.

چرا خرید لپ‌تاپ استوک به نفع ماست؟

۱- نداشتن تفاوت فنی و امکاناتی با حالت نو

گاهی تنها فرق بین لپ تاپ استوک و نو تنها داشتن یک جعبه‌ی کارتنی مقوایی است، حال آنکه اختلاف قیمتی بین آن‌ها تا پنجاه درصد هم می‌رسد! برای نمونه در فروشگاه رایتاپ که عرضه‌کننده‌ی تخصصی لپتاپ در ایران به شمار می‌رود، محصولاتی مشابه نو و استفاده‌نشده تحت عنوان لپ تاپ اپن باکس عرضه می‌شوند که اختلاف قیمتی چشمگیری با دیگر فروشگاه‌های آکبندفروش دارند. با بررسی این محصولات و تصاویرشان در وبسایت فروشنده تفاوتی پیدا نکردیم که به چشم بیاید! با توجه به این نکته، دیگر چرا چندین میلیون تومان هزینه اضافی برای لپتاپ آکبند پرداخت کنیم؟

ارزان تر و به صرفه و اقتصادی بودن آن

احتمالا مهم‌ترین و اصلیترین توجیه برای ترجیح دادن لپ تاپ استوک به نو اقتصادی بودن آن است. اختلاف قیمتی رده‌بندی استوک یک مدل لپ تاپ و مدل نو همان مدل (با مشخصات دقیقاً یکسان) حداقل ۱۵ درصد است که مبلغ قابل توجهی است. همانگونه که در بالا به آن اشاره شد در بسیاری از مواقع این اختلاف تا ۶۰ درصد هم می‌رسد! برای نمونهلپتاپی که در بازار ایران به صورت پلمپ حدود 100 میلیون تومان عرضه می‌شود در فروشگاه رایتاپ 50 میلیون تومان فروخته شده و براساس بررسی ما از روی تصاویر واقعیِ محصول تفاوتی با مدل آکبند ندارد. امروزه با کاهش قدرت خرید مردم، چه چیزی بهتر از صرفه‌جویی مطمئن و رفع نیاز به صورت ارزان؟

لپتاپ استوک را از کجا بخریم بهتره؟

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ استوک رایتاپ با داشتن مجوز های لازم از جمله نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی و همچنین داشتن مدت ۷ روز مهلت تست و تعویض و ضمانت کالا خرید شما را تضمین میکند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *