شکلک های بیکینی ، پای و ماسک و دیگر اموجی ها تغییرات قابل توجهی داشتند.
امروز شرکت Google اعلام کرد که 992 طرح ایموجی خود را اصلاح کرده تا “جهانی ، در دسترس و معتبرتر” باشد. طرح های جدید پاییز امسال همراه با اندروید 12 وارد بازار می شوند ، اما گوگل می گوید که در نسخه های قدیمی اندروید هم با برنامه هایی که از لایه سازگاری Appcompat استفاده می کنند نیز در دسترس خواهند بود. این اموجی ها همچنین در ماه جاری به نرم افزار های دیگر Google مانند Gmail ، سیستم عامل Chrome ، گپ Google و گپ YouTube به طور مستقیم می آیند.
اموجی های جدید گوگل چه تغییراتی داشتند
هیچ یک از تغییرات روی اموجی ها خیلی شدید نیستند. درعوض ،بیشتر تغییرات برای این بوده که افراد درک معنای هر شکلک را ساده تر کند.
در اومجی ها، گوگل به طرح های خود ظاهری جسورانه تر و اغراق آمیزتر داده است ، تا با توجه به کوچک بودن آنها در اکثر صفحه ها مفید باشد. اموجی قیچی ها لبه تیز اغراق آمیزتری دارند. وسایل نقلیه ای مانند اتومبیل و تاکسی نیز نسبت آنها تنظیم شده است تا چشم نوازتر شوند.
سرانجام ، شکلک صورت ماسک اکنون چهره ای با چشمان باز نشان می دهد. گوگل می گوید این تغییر را برای انعکاس این واقعیت ایجاد کرده است که ماسک ها “به جای نماد بیماری شخصی” به “نمادی برای ابراز مهربانی به دیگران” تبدیل شود و فقط نشان از بیماری نباشد.
این که شرکت ها شکلک های ایموجی خود را دوباره طراحی می کنند عجیب یا غیر معمول نیست. سال گذشته ، اپل با ایجاد یک شکلک مشابه شکلک ماسک خود ، چهره خندان زیر ماسک را نشان داد و همچنین ایموجی سرنگ خود را تغییر داد تا به عنوان نمادی برای واکسن ها مناسب تر باشد.
با توجه به اینکه امروز روز جهانی اموجی بود شاهد اعلام نسخه های جدید اموجی شرکت ها بودیم ، قبل از اوجی های جدید گوگل فیس بوک ایموجی جدید صدادار برای سرویس پیام رسان خود اعلام کرد و حتی مایکروسافت با مجموعه ای جدید از شکلک های سه بعدی در ویندوز ، آفیس ، تیم های مایکروسافترا معرفی کرد.