بهترین و بدترین برندهای لپ‌تاپ در سال 2020

برند های برتر را روی صندلی داغ قرار می دهیم.بهترین برند لپ‌تاپ در سال 2020 یا تاج سال 2020 کیست؟

بهترین لپتاپ ها چطور انتخاب شدند؟

وب سایت laptopmag همه ساله لیستی از بهترین برندهای لپ تاپ را منتشر می‌کند که امسال نیز لیست بهترین‌های 2020 را با تغییراتی نسبتاً گسترده ارائه کرده است. این لیست شامل تمامی لپ تاپ‌هایی است که این وب سایت در بازه زمانی 15 ماه مه 2019 تا 15 ماه مه 2020 بررسی کرده است. پارامترهای این وب سایت برای انتخاب بهترین‌ها، شامل نتایج به دست آمده در بررسی‌ها، طراحی، نوآوری، ارزش خرید و خدمات پس از فروش به همراه پشتیبانی است.

بیشتر پارامترهای این بررسی برای کاربران ایرانی نیز صادق است، اما در بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش، معیارهای این وب سایت نمی‌تواند برای بسیاری از کشورها از جمله ایران مهم باشد. با این وجود فاکتور پشتیبانی و خدمات پس از فروش، یکی از مهم‌ترین معیارهای این وب سایت برای انتخاب بهترین برندها است.

دومین نکته، جمع بندی کلی همه برندهاست؛ به عنوان نمونه، در صورتی که تنها لپ تاپ‌های گیمینگ برندها را با یکدیگر مقایسه کنیم، بدون شک این جدول با تغییرات بزرگی همراه خواهد بود؛ با این وجود laptopmag در بررسی‌های خود، تمامی مدل‌های هر برند اعم از میان رده، اولترابوک، گیمینگ و… را به صورت یکجا در نظر می‌گیرد. در لیست بهترین برندهای لپ تاپ در سال 2020، شرکت HP با دو پله افت جای خود را به ASUS داده است. و شرکت ایسوس بهترین برند لپ‌تاپ در سال 2020 انتخاب شد.

شرکت Dell نیز با یک پله صعود به رتبه دوم رسیده است.

پس از مدت ها ایسوس به رتبه نخست رسیده است و MSI با رشدی عجیب به رتبه چهارم رسیده است.

برندهای Lenovo، ACER و Razer با نتایجی نزدیک به هم، به ترتیب رتبه‌های پنجم تا ششم را از آن خود کرده‌اند.

به نظر شما بهترین برند لپ تاپ در سال 2020 کدام بود؟

بهترین و بدترین برندهای لپ‌تاپ در سال 2020

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *