وارد کننده لپ تاپ استوک

واردات لپتاپ استوک

رایتاپ نخستین وارد کننده لپ تاپ استوک

باعرض سلام خدمت هم میهنان گرامی مجموعه رایتاپ در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش و وارد کننده لپ تاپ استوک به صورت گسترده آغاز کرده است و در این مدت به لطف خداوند متعال مشتریان خرد و عمده رضایت داشته اند. رایتاپ همیشه در تلاش است لپتاپ ها را به پایین ترین قیمت به مشتریان بفروشد و از نظر ظاهری و کیفی بهترین لپتاپ را به نسبت قیمت ارائه دهد.

واردات لپتاپ استوک

وارد کننده لپتاپ استوک در ایران

فروش خرد و عمده / تکی لپ‌تاپ های استوک با یک هفته مهلت تست و گارانتی اختصاصی رایتاپ انجام میشود جهت مشاهده قیمت های خرد میتوانید از اینجا ببینید و برای آگاهی از قیمت های عمده تماس بگیرید.

مهم ترین برند های فروش عمده استوک:

لپ تاپ Asus استوک

لپ تاپ HP استوک

لپ تاپ Lenovo استوک

لپ تاپ DELL استوک

واردات لپاتاپ عمده

وارد کننده لپ تاپ استوک دل

دِل، (به انگلیسی: Dell) یک شرکت سازنده رایانه آمریکایی می‌باشد، که دفتر اصلی آن در شمال شهر آستین، تگزاس قرار دارد و از بزرگترین کمپانی‌های تولیدکننده محصولات IT در جهان می‌باشد.

از جمله لپ تاپ هایی که شرکت رایتاپ بعنوان وارد کننده لپتاپ استوک ارایه می کند لپ تاپ DELL می باشد.

وارد کننده لپتاپ استوک HP

یکی دیگر از برندهایی که رایتاپ وارد میکند اچ پی است. هیولِت پاکارد (به انگلیسی: Hewlett-Packard) یا به اختصار اِیچ پی (HP) یک شرکت آمریکایی چند ملیتی فناوری اطلاعات است. ساختمان مرکزی این شرکت در دره سیلیکون در ایالت کالیفرنیا در آمریکا واقع شده‌است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری اطلاعات است و تقریباً در تمامی کشورها فعالیت می‌کند. اچ‌پی بعنوان بزرگترین تولیدکننده چاپگر و لپ تاپ در دنیا شناخته می‌شود.

نمونه لپتاپ های استوک قابل خرید

4.7/5 - (7 امتیاز)

One thought on “وارد کننده لپ تاپ استوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *